- δυσκολία επιλογής σωστής δομής και σειροθέτησης των λέξεων που πολλές φορές καταλήγει να μην βγαίνει νόημα.
- μη ορθή εκφορά των φθόγγων ή των λέξεων.
- στεγνός λόγος χωρίς επίθετα και επιπλέον πληροφορίες όταν υπάρχει περιγραφή.
- η νοοτροπία να χρησιμοποιούν ξενικές λέξεις ή εκφράσεις.
- Παρά τις όποιες μαθησιακές τους δυσκολίες να τα ενισχύουμε να εκφράζονται.
- Να μπορούν να αντιληφθούν πότε γίνονται κατανοητοί και πότε όχι.
- Να αποκτήσουν γραμματική ικανότητα.
- Να μάθουν τη διαδικασία και τους κανόνες του διαλόγου.
- Να χρησιμοποιούν στρατηγικές ώστε να είναι πιο περιγραφικός ο λόγος τους.
Στόχος: Το παιδί διαλέγει μία ή και περισσότερες πέτρες και σχηματίζει μία πρόταση ή ακόμα και παράγραφο.
Μπορούν να χρησιμοποιηθούν και ως παιχνίδι με περισσότερα παιδιά. Το κάθε παιδί παίρνει μία πέτρα και ξεκινά μια ιστορία. Το επόμενο παιδί πρέπει να συνεχίσει την ιστορία χρησιμοποιώντας όμως την πέτρα που διάλεξε.
Για παιδιά μικρότερης ηλικίας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για περιγραφή ή ταξινόμηση (ζώα, μέσα μεταφοράς, φυτά, αντικείμενα).
Αυτές είναι οι πετρούλες μου. Τις είχα μαζέψει με τον γιο μου απο την παραλία. Αφού τις καθάρισα, χρησιμοποίησα τα εξής υλικά για να έχουν την παραπάνω μορφή:
Υλικά:
- πέτρες
- ατλακόλ αραιωμένη σε νερό
- πινέλο
- εικόνες
- βερνίκι
Χρησιμοποίησα ατλακόλ αραιωμένη με νερό. Έβαλα την εικόνα, την οποία έκοψα με το χέρι ώστε να κολληθούν καλύτερα οι άκρες του.
Η κίνηση που κάνεις για να κολληθεί σωστά, είναι κόλλα στο κάτω μέρος και έπειτα την περνάς πάνω απο την εικόνα. Ξεκινάς απο το κέντρο και προς τα έξω. Για καλύτερη κατανόηση σας έχω βιντεάκι.
Ενδεικτικές εικόνες…
Σας ευχαριστώ που παρακολουθήσατε. Ελπίζω να σας φανεί χρήσιμο.