Γνωρίζω τα μέρη του σώματος – Διαδραστικά και Επιτραπέζια παιχνίδια

Γνωρίζω τα μέρη του σώματος μου
 Διαδραστικά και Επιτραπέζια παιχνίδιαΨυχοκινητική
Η σημερινή ανάρτηση αναφέρεται στη γνωριμία του 
παιδιού με τα εξωτερικά μέρη του σώματος και στοχεύει:

1.   Να διακρίνουν, νααναγνωρίσουν και να ονομάζουν τα εξωτερικά μέρη του σώματός τους.
2.   Να συνειδητοποιήσουν τη θέση, τις σχέσεις των μελών του σώματος τους ανάλογα με τοσκοπό που επιδιώκουν.
3.   Να βιώσουν διάφορες κινήσεις και στάσεις του σώματός τους.

1. Δραστηριότητα – Ντόμινο 

 

2. Δραστηριότητα – Ζάρι Αναδιήγησης

 

 

3. Δραστηριότητα – Διαβάζω και Επιλέγω 

  

 

4. Δραστηριότητα – Επιτραπέζιο με ζάρι 

 

 

5. Δραστηριότητα – Διαδραστικό Παιχνίδι 


αν θέλεις να παίξεις, πάτα εδώ 

 


6. Δραστηριότητα – Ακούω τραγουδάκια για τα μέρη του σώματος – Ασκήσεις ψυχοκινητικής


1.   Επίγνωση του σώματος ( λεξιλόγιο ) : Ενθαρρύνουμε τοπαιδί να μας δείξει τα μέρη του σώματος πάνω στο αγαπημένο του κουκλάκι ή ζωάκι.
2.   Επίγνωσή του σώματος ( ακουστικές και κινητικές δεξιότητες ): Το παιδί καλείται να εκτελέσει δικιές σας εντολές βασισμένες στα μέρη του σώματος.
2.1.     Δείξε μου μετο χέρι σου τοκεφάλι σου.
2.2.     Δείξε μου μετο χέρι σου τον ώμο σου.
2.3.     Δείξε μου μετο χέρι σου τογόνατό σου.
2.4.     Δείξε μου μετο δάκτυλό σου τημύτη σου.
2.5.     Δείξε μου μετο δάκτυλό σου τοαυτί σου.
Αν θέλετε να δυσκολέψετε την άσκηση ήγια μεγαλύτερα παιδιά, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δεξί και το αριστερό, ως εξής:
2.6.     Δείξε μου μετο αριστερό σου χέρι τοδεξί σου μάτι.
2.7.     Δείξε μου μετο δεξί σου χέρι το δεξί σου φρύδι κ.λ
3.   Δεξιότητες συντονισμού: Με βάση το γνωστό τραγούδι «Χαρωπά τα δυο μου χέρια» ενθαρρύνουμε το παιδί να κάνει τις κινήσεις. Μπορούμε να εμπλουτίσουμε τοτραγούδι και με άλλα μέρη του σώματος όπως φρύδια, μάγουλα κλπ.
4.   Επίγνωση των λειτουργιών του σώματος :
4.1.     με ένα φτερό γαργαλάμε την πατούσα του παιδιού
4.2.     κλείνουμε τα μάτια και στα χέρια του παιδιού δίνουμε μία παγωμένο φρούτο
4.3.     κλείνουμε τα μάτια του παιδιού και του βάζουμε διάφορους γνώριμους ήχους απόζώα. κλπ
Δίνοντας ερεθίσματα  στο παιδί το βοηθάμε  να ξεκινήσουμε μια κουβέντα για τις αισθήσεις μας και πως τοσώμα μας λειτουργεί.

 

 Σας ευχαριστώ για την επίσκεψή σας στο blog μου. 
 

Ελπίζω να σας άρεσε τη ανάρτηση και να σας βοηθήσει στο έργο σας. 

Κάνε τη μάθηση, χαρά!!

➹ dwroulit@teacher

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *