Η κλασματική πίτσα ?

 

Στην καθημερινότητα μας χρησιμοποιούμε τα κλάσματα ως μέσω μέτρησης. Με βάση διάφορες μελέτες τα κλάσματα δυσκολεύουν αρκετούς συνανθρώπους  μας. Η χρήση τους εμφανίζεται στην μαγειρική για παράδειγμα 1/3 της κούπας αλεύρι ή στα ψώνια μας, θέλω 1/2 φέτα. Επίσης εμφανίζονται και ως ποσοστά για παράδειγμα στις εκπτώσεις, 30% μείον ή για υπολογισμό του ΦΠΑ αλλά και ως δεκαδικοί, τα ψώνια σας κάνουν 30,80 ευρώ.

Όλα τα παραπάνω αναδεικνύουν την ανάγκη για ουσιαστική διαχείριση των κλασμάτων από τις τάξεις  του δημοτικού.

Με βάση την βιβλιογραφία, οι μαθητές με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες αποφεύγουν ή αρνούνται να ασχοληθούν με τα κλάσματα γιατί:

1.  Δεν αντιλαμβάνονται τα κλάσματα ως αριθμούς αλλά ως σύμβολα χωρίς σημασία.

2.  Δυσκολεύονται στις ερμηνείες του αριθμητή και του παρανομαστή καθώς και στο ρόλο που διαδραματίζουν.

3.  Δυσκολεύονται στις πράξεις των κλασμάτων και στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων.

4.  Τέλος δυσκολία εμφανίζεται και στη σύγκριση κλασμάτων καθώς οι μαθητές σκέφτονται με βάση τους φυσικούς αριθμούς.

 

 

?Το υλικό που θα βρείτε είναι ένα πρώτο βήμα ώστε ο μαθητής να αποκτήσει δεξιότητες κατανόησης της έννοιας των κλασμάτων, την σχηματική αναπαράσταση και την ανάγνωση του κλάσματος.  

 

??Αν θέλεις να κατεβάσεις το υλικό,  πάτησε εδώ!!!

 

 

Αν θέλεις να ενημερώνεσαι καθημερινά με δραστηριότητες που αφορούν την ειδική αγωγή ακολούθησέ με 

 Στην ομάδα μου στο

  Στο

  Στο
 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *